فرمانده انتظامي استان یزد گفت: تلاش داريم با همکاري تمامي دستگاه هاي مسئول در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي اقدامات موثري را انجام دهيم.

به گزارش صبح ساباط به نقل از خبرگزاري پليس، سردار”عباسعلي بهداني فرد” با حضور در برنامه زنده سيماي مرکز يزد ضمن تبريک ماه مبارک رمضان اظهارداشت: امنيت مردم خط قرمز پليس است.

وي با بيان اينکه عده اي از افراد در چهارشنبه آخر سال با استفاده از مواد منفجره علاوه بر خسارات مالي و جاني، باعث بروز صدمات سنگين جسماني مي شوند افزود: هر ساله در اين ايام شاهد حوادث ناگواري براي تعدادي از خانواده ها هستيم.

فرمانده انتظامي استان يزد تصريح کرد: آمارها نشان مي دهد که بيشترين آمار قربانيان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند که خانواده ها بايد در اين خصوص نظارت بيشتري بر رفتار و عملکرد افراد خانواده خود داشته باشند.

رئيس پليس استان يزد خاطرنشان کرد: در اين ايام رفت و آمد فرزندانتان را به منظور پيشگيري از بروز آسيب هاي احتمالي حوادث چهارشنبه آخر سال کنترل کنيد.

وي در ادامه به اقدامات پليس يزد در خصوص اجراي طرح کنترل و کاهش آسيب هاي اجتماعي اشاره کرد و گفت: تلاش داريم با همکاري تمامي دستگاه هاي مسئول در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي اقدامات موثري را انجام دهيم.

سردار بهداني فرد در خاتمه به تشريح اقدامات و برنامه ريزي هاي پليس يزد براي نوروز پرداخت و افزود: حفظ و ارتقاي امنيت مردم و مسافران نوروزي از مهمترين اهداف پليس در اين ايام است.

انتهای پیام/