استاندار یزد با اشاره به جایگاه و نقش کلیدی جوانان در توسعه و پیشرفت کشورها، گفت: توجه به جوانان و رسیدگی به مسائل و مطالبات این قشر؛ از اولویت های مهم تیم مدیریتی استان محسوب می شود.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان برگزار و در جریان آن در خصوص مسائل و برنامه های مربوط به حوزه جوانان گفت و گو و تبادل نظر شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به جایگاه و نقش کلیدی جوانان در توسعه و پیشرفت کشورها، گفت: توجه به جوانان و رسیدگی به مسائل و مطالبات این قشر؛ از اولویت های مهم تیم مدیریتی استان محسوب می شود.

وی در ادامه به رویکردهای جدید و تحول آفرین معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به ویژه در خصوص خانه های جوان اشاره و خاطرنشان کرد: استان یزد همراهی و حمایت های لازم جهت تحقق اهداف و برنامه های حوزه جوانان را خواهد داشت.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهارکرد: در پرتو پویایی موجود در این مجموعه، برنامه های حوزه ورزش و جوانان روز به روز تکمیل، عمیق تر و فاخر می شود.

استاندار یزد برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون به میزبانی استان یزد را یکی از برنامه های فاخر این حوزه دانست و افزود: با وجود امکانات محدود استان ها به لحاظ زیرساختی، اما این برنامه بسیار خوب و در تراز استان برگزار شد.

وی در بخش پایانی نشست به اهمیت قرارگیری حوزه جوانان در کانون توجه هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی اشاره و پیشنهاداتی در این خصوص ارائه کرد.