رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در 11 ماه نخست سال جاری 62هزار و 459 مورد ارشاد و معاضدت قضایی توسط 2 هزار و 899 وکیل در استان ارائه شده است.

به گزارش صبح ساباط، غلامعلی دهشیری در مراسم تجلیل از وکلایی که بیشترین همکاری را با کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان داشته اند گفت: از مجموع مشاوره های ارائه شده ۳ هزار و ۲۹۹ مورد به انصراف از دادخواست ختم شده که اقدامی قابل تقدیر است.
وی افزود: قطعا صلح و سازش و حل اختلاف در یک پرونده بسیار موثرتر از حل آن از طریق محاکم است ضمن اینکه آثار اخلاقی،آموزشی، فرهنگی و … نیز با خود به همراه دارد.
رئیس کل دادگستری استان یزد اظهار داشت: از مجموع مشاوره های ارائه شده ۵۱ هزار و۲۶۹ مورد آن حضوری و ۱۱هزار و ۱۹۰ موردآن به صورت تلفنی بوده است.
دهشیری با بیان اینکه هر وکیل در سال ۳ مورد وکالت معاضدتی انجام می دهد گفت: در ۱۱ ماهه ابتدای سال جاری ۷۵۴ مورد وکالت معاضدتی بیش از سهمیه تعیین شده توسط وکلای استان صورت گرفته است.
وی افزود: قطعا چنین فعالیت هایی زکات علم شماست و برکت و ثمره آن در زندگی، مال و فرزندان شما مشهود خواهد بود.
دهشیری با بیان اینکه کار وکلا تزریق نوعی انرژی مثبت در جامعه است اظهار داشت: مبنای نیکوکاری و عمل صالح تقواست و قطعا خداوند مودت و دوستی نیکوکاران را در دل مردم قرار می دهد.
رئیس کل دادگستری استان یزد با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که مردم با حضور خود ثابت کرده اند که پای کار نظام و ولایت فقیه ایستاده اند اما نتایج آرا مفهوم و پیام هایی به همراه داشت که نیازمند توجه و اهتمام مسئولان به ویژه منتخبان مردم است.

انتهای پیام/