استاندار یزد از آمادگی استان جهت برگزاری انتخاباتی پرشور بر اساس راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر ایجاد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات، خبر داد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد صبح امروز از محل توزیع صندوق های اخذ رای و ملزومات انتخاباتی شهرستان یزد بازدید کرد.

استاندار یزد در جریان این بازدید و در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شور انتخاباتی و سیاسی زیادی در حوزه‌های انتخابی اقصی نقاط استان یزد حاکم شده است، اظهار کرد: در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور تمهیدات لازم توسط ستاد انتخابات استان اندیشیده شده است.

مهران فاطمی با اشاره به آغاز عملیات رای گیری در روز یازدهم اسفند ماه در بیش از ۸۶۰ شعبه اخذ رای، تصریح کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی فرایند انتخابات در استان را مدیریت خواهند کرد.

استاندار یزد در ادامه از آمادگی استان جهت برگزاری انتخاباتی پرشور بر اساس راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر ایجاد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات، خبر داد.

وی در پایان حضور در انتخابات را بارزترین مصداق تحقق اراده ملت در سرنوشت کشور دانست و خاطرنشان کرد: آحاد مردم استان یزد همچون انتخابات سال‌های گذشته با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/