مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی به میزبانی شهر میراث جهانی یزد در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ زهیر حاجی حسینی در نشست با خبرنگاران، واژه و مفهوم «زندگی» را ادبیاتی مشترک در گفتمان امروز با نسل جوان خواند و گفت: بر همین اساس نیز محور تمام برنامه‎های حوزه جوانان در استان، مفهوم «زندگی» تعریف شده و مورد اهتمام قرار گرفته است.

وی با بیان این که تاکنون جشنواره فیلم متمرکزی در موضوع خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری در کشور نداشته‎ایم، گفت: این جشنواره در راستای فرهنگ سازی با نگاهی تازه به این حوزه با حمایت وزارت ورزش و جوانان شکل گرفته است.

به گفته حاجی حسینی، نفس برگزار این جشنواره، راهبری حوزه تولید محتوی در موضوع خانواده به صورت فیلم کوتاه است و خرسندیم که استان یزد در این رابطه پیشگام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان،‌ گفت: جوانان موتور پیشرفت هر جامعه‎ای هستند لذا برنامه و راهبرد اصلی امروز دشمن، نا امیدسازی جوانان جامعه است.

وی ادامه داد: برنامه‎ های این هفته در واقع، بهانه‌ای است تا در تمام ایام سال اهتمام بیشتری به موضوع جوانان داشته باشیم و از سرخوردگی و ناامیدی آنها در جامعه جلوگیری کنیم.