معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران می‌توانند برای تهیه بسته نقدی عیدانه نیازمندان با کد دستوری*۸۸۷۷*۰۳۵# تلفن همراه و انتخاب گزینه یک (جشن نیکوکاری)، مبلغ موردنظر خود را وارد کنند و در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

به گزارش صبح ساباط،علی اکبر سلمانی محمد آبادی  بابیان اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در آستانه سال جدید، برگزاری جشن نیکوکاری باهدف تأمین بسته حمایتی و معیشتی برای دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند است گفت: نیکوکاران می‌توانند برای تهیه بسته نقدی عیدانه نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با وارد کردن کد دستوری*۸۸۷۷*۰۳۵#  تلفن همراه و انتخاب گزینه یک (جشن نیکوکاری)، مبلغ موردنظر خود را وارد کنند و در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

وی افزود: واریز به شماره کارتهای ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۴۸ به نام کمیته امداد یزد ، تماس با ۱۸۱۱ و یا حضور در ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری و تقدیم کمک های نقدی و غیر نقدی نیز از روش های دیگر برای کمک به نیازمندان درآستانه شب عید می‌باشد.

سلمانی گفت: امسال زنگ نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری از روز ۱۴ اسفندماه در سطح مدارس به صدا در خواهد آمد و کمیته امداد در این هفته نیز نسبت به دریافت کمک‌های مردمی از طریق پایگاه‌های اصلی سطح شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه اقدام می‌کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد یادآور شد: این نهاد برای دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی با هماهنگی آموزش ‌و پرورش و مدیران مدارس نیز نسبت به معرفی روش‌های پرداخت غیرحضوری و شماره‌کارت‌های مجازی امداد به دانش آموزان اقدام می‌کند تا در این رویداد ملی جشن نیکوکاری شرکت کنند.

کمیته امداد استان یزد برای تهیه بسته عیدانه نقدی و غیر نقدی مددجویان تحت حمایت نیازمند همراهی و مشارکت خیران است تا در مدت‌زمان باقیمانده تا سال جدید اقدام مؤثری در زمینه تأمین بسته معیشتی شب عید نیازمندان به عمل آورد.

انتهای پیام/