مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد: پشتیبانی امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن با همکاری ۲۲۱ داوطلب و امدادگر و ارائه خدمات به بیش از ۲۱۰ نفر صورت گرفت.

به گزارش صبح ساباط، عشقی با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه مردم دارالعباده استان یزد در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به منظور پوشش امدادی جشن ملی ۲۲ بهمن، ۲۲۱ نیروی عملیاتی در قالب ۳۸ تیم با بکارگیری ۱۶ خودروی امدادی و پشتیبان در راهپیمایی حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: نیرو‌های امدادی به همراه اعضای جوانان و داوطلبان در مسیر‌های راهپیمایی با آمبولانس، موتورامدادی، خودرو‌های کمک دارو استقرار چادر‌های امدادی، راهپیمایان را همراهی کردند.
وی تصریح کرد: همچنین جمعیت هلال احمر استان یزد با راه‌اندازی فضای دوستدار کودک و همچنین عضوگیری از جوانان در طول مسیر راهپیمایی برای کودکان و جوانان برنامه‌های مختلفی اجرا نموده است.
عشقی در پایان ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از همه کارکنان، داوطلبان، امدادگران، نجاتگران و جوانان، هلال احمری که همواره در روز‌های حساس، حوادث مختلف و پوشش امدادی مراسمات ملی و مذهبی نقش آفرین هستند، در ۲۲ بهمن نیز تابلویی دیگر از عزت و سربلندی خلق کردند، قدردانی نمود و گفت: نیرو‌های امدادی به ۲۱۲ نفر از مراجعه کنندگان خدمات کنترل فشارخون و قندخون ارائه دادند.
همچنین در ایستگاه‌های آموزشی این جمعیت در سطح استان به بیش از یک هزار نفر کمک‌های اولیه آموزش داده شد و ۱۲۰۰ نسخه بروشور و کتابچه آموزشی میان راهپیمایان توزیع شد.
انتهای پیام/