ورناصری در دیدار با وزیر نفت از تخصیص خوراک پتروپالایش مسجدسلیمان تکمیل و راه اندازی شهرک‌های شیمیایی حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش صبح ساباط؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، ورناصری ضمن دیدار با وزیر نفت خواستار اجرا و به بهره‌برداری رسیدن تعهدات این وزارتخانه در حوزه انتخابیه شد و عنوان کرد: اجرای مسؤلیت‌های اجتماعی، تخصیص خوراک پتروپالایش مسجدسلیمان، تکمیل و راه اندازی شهرک های شیمیایی از عمده ترین تعهدات وزارت نفت در حوزه انتخابیه است.

علیرضا ورناصری با تأکید بر رفع مسائل و مشکلات نیروهای رسمی، قرارداد موقت و پیمانکاری، گفت: سقف حقوق، اجرای ناقص ماده ۱۰، عدم پرداخت سنوات بازنشستگی بیش از ۳۰سال و… نیز از مطالبات به حق نیروهای مشغول در مجموعه های وزارت نفت است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مطالبات نیروهای پیمانکاری اشاره کرد و خبر داد: اجرای طرح ساماندهی نیروهای پیمانکاری،تسریع در صدور نفت کارت،اختصاص بن کارت مانند سایر کارکنان دولت به نیروهای پیمانکاری را از وزیر نفت پیگیری شده است.

ورناصری همچنین به اجرای مطالبات و خواسته های به حق کارکنان رسمی مجموعه نفت در حوزه انتخابیه تأکید کرد و گفت: حذف کامل سقف حقوق،عودت مطالبات کسر شده سقف حقوق ،عودت مالیاتهای کسر شده طی سال‌های ۸۶ تا ۱۳۹۹،حذف سنوات بازنشستگی و پرداخت آن بر اساس سابقه کار،اجرای کامل ماده ۱۰ طبق وظایف و اختیارات وزارت نفت ،بروز اختلاف و دو دستگی بین کارکنان و ابطال و عدم اجرای بخشنامه ۲۳۷۲۷۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ از دیگر مطالبات پیگیری شده در این دیدار است.

  • نویسنده : آرش حیدری