معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: در راستای کمک به سلامت کشور با اولویت افراد آسیب‌پذیر جامعه، سالانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر بهره‌مند می‌شوند

به گزارش صبح ساباط به نقل از ایرنا؛ پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات درمانی جمعیت هلال احمر به اقشار جامعه اظهار کرد:‌ سالانه بیش از ۱۲۰ هزار نفر در مرکز واکسیناسیون جمعیت هلال احمر واکسینه می‌شوند و بیش از ۲ میلیون نفر در برنامه‌های ملی و منطقه‌ای سلامت جمعیت هلال احمر مشارکت فعال دارند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت:‌ ۳۶ مرکز درمانی داخل کشور این معاونت به تامین خدمات درمانی مورد نیاز کشور از جمله دیالیز، ناباروری، طب فیزیکی و خدمات پاراکلنیکی با هدف خدمت به مردم مشغول است. همچنین در بخش واکسیناسیون نیز ؛حجاج، عتبات و بیماری‌های واگیر دار به طور تخصصی و ویژه تحت پوشش جمعیت هلال احمر قرار دارد.

نامدار با اشاره به راه اندازی بزرگترین مرکز پیشگیری و غربالگری سرطان کشور در خراسان شمالی افزود: در راستای ارائه خدمات درمانی مناسب به افراد کم برخوردار جامعه این مرکز به همکاری استان و جمعیت هلال احمر با به روزترین امکانات و تجهزیات پزشکی راه اندازی شد.