ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برای ترم بهمن آغاز شد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه ۳ بهمن ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس؛ داوطلبان می توانند در تاریخ اعلام شده با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

شایان ذکر است؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به عنوان نزدیک ترین واحد دانشگاهی به مرکز استان؛ از سال ۱۳۸۱ تأسیس شده و در حال حاضر دارای رشته های تأسیسات گرایش حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، حسابداری، الکتروتکنیک گرایش برق صنعتی در مقطع کاردانی(فوق دیپلم) است.

از رشته های مقطع کارشناسی پیوسته(دیپلم به لیسانس) دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر می توان به رشته های روان شناسی، حسابداری، میکروبیولوژی، زیست شناسی سلولی و مولکولی اشاره کرد. لازم به ذکر است فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و بالاتر نیز می توانند در رشته جدید ثبت نام کنند و ادامه تحصیل دهند.

در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر به عنوان دانشگاهی مهارت محور و کارآفرین دارای ۲۰ رشته فعال تحصیلی در مقاطع کاردانی تا دکتری بوده و بالغ بر ۴۵۰۰ نفر از این دانشگاه دانش آموخته شده اند.

از مهم ترین مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی ، تشکیل کلاس ها روزهای آخر هفته، برگزاری کلاس‌های مقطع ارشد و دکتری روزهای پنجشنبه و جمعه ، پرداخت انواع وام دانشجویی، سرویس رفت و برگشت از یزد به دانشگاه ، آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز و پیشرفته، بهره مندی از اعضای هیأت علمی مجرب و استادان برجسته و یادگیری عملی و تمرین مهارت همزمان با تحصیل در رشته های فنی می باشد.

شروع کلاس های پذیرفته شدگان این دوره از روز دوشنبه ۲۳ بهمن سال جاری خواهد بود.

متقاضیان ادامه تحصیل می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی در ساعات اداری با تلفن های ۰۳۵۳۲۷۲۵۹۵۱ داخلی ۲۲۰ و ۲۰۶ و تلفن همراه ۰۹۹۸۱۵۰۵۹۵۱ تماس بگیرند.