مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان یزد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، نایب رئیس فدراسیون تکواندو، معاون توسعه ورزش این اداره کل و دیگر اعضاء مجمع برگزار شد.

به گزارش صبح ساباط؛ مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان یزد با حضور زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، نظری نایب رئیس فدراسیون تکواندو، هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل و دیگر اعضاء مجمع برگزار و حسین وحیدی خباز را بعنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب شد.

بر اساس این گزارش؛ جمال الدین عزیزی و حسین وحیدی خباز دو نامزد ریاست هیات تکواندو استان یزد بودند که پس از ارائه برنامه های خود و رآی گیری، حسین وحیدی خباز با کسب ۱۶ رای از ۲۸ آراء مآخوذه برای چهار سال سکاندار این هیات شد. جمال الدین عزیزی هم ۱۱ رای کسب کرد و یک رای هم ممتنع بود.

همچنین با آراء اعضاء مجمع، سیده مریم حسنی بعنوان نایب رئیس ، محمد احمدی خزانه دار ، علی محمد آباد ، مهدی وجدانی و ساجد علمدار منصوری بعنوان عضو هیات رئیسه و محمدرضا ملک پور بعنوان بازرس قانونی انتخاب شدند.

نایب رئیس فدراسیون تکواندو در این نشست با تقدیر از زحمات رئیس پیشین هیات تکواندو استان یزد و تبریک به منتخب مجمع گفت: خوشبختانه شاهد مجمع عالی و در کمال آرامش و قانونی بودیم و این نشان از حساسیت بالای اداره کل در عادلانه برگزار شدن مجمع است.

نظری افزود: استان یزد از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و انتظارمان هم این است تا شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این رشته باشیم.

وی ادامه داد: استعدادیابی و قهرمان پروری و حضور مستمر در مسابقات مختلف و لیگ های کشوری ، باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست گفت: از زحمات و تلاش های چندین ساله آقای عزیزی در هیات تکواندو قدردانی می کنم و ضمن تبریک به منتخب مجمع ، امیدوارم از تجربیات و برنامه های تیم اجرایی قبلی هیات نیز استفاده شود.

حاجی حسینی افزود: منتخب مجمع باید با تلاش و برنامه ریزی در مسیر تحقق وعده ها و برنامه های خود گام بردارد و بتواند تکواندو استان را بیش از پیش توسعه و گسترش دهد.

وی بیان داشت: استفاده از ظرفیت های دیگر دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش در استعدادیابی و قهرمان پروری استفاده کرد و شاهد اقدامی عملی در راستای توسعه این رشته باشیم.

عکاس: ابوالفضل زینلی