همزمان با سومین روز از ماه رجب و سالروز شهادت امام هادی علیه السلام، در جای جای دیار دارالعباده مراسم سوگواری شهادت جانسوز امام و یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان برگزار شد و امشب مراسم شام غریبان به میزبانی مساجد و حسینیه ها در حال برگزاری است.

به گزارش صبح ساباط، امروز ۲۵ دیماه ۱۴۰۲ مصادف با سوم رجب ۱۴۴۵ قمری، همزمان با سالروز شهادت امام هادی علیه السلام (علی النقی) امام دهم شیعیان و پدر بزرگوار امام حسن عسکری علیه السلام است و از شب گذشته استان دارالعباده یزد در غم شهادت این امام همام به سوگ نشست.

شب گذشته مراسم سوگواری شهادت امام هادی علیه السلام و نیز یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان در جای جای شهر یزد از جمله مساجد، حسینه ها و هیئات مذهبی مراسم مختلفی با حضور اقشار مردم همراه با سخنرانی و سوگواری برگزار شد.

صبح امروز نیز مراسم عزاداری شهادت امام هادی علیه السلام در دفتر آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد با حضور اقشار مردم و مسئولان مراسمی همراه با سخنرانی و سوگواری برگزار شد.

امشب همزمان با شام غریبان شهادت امام هادی علیه السلام نیز در جای جای شهر یزد مراسمی بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مردم ولاستمدار یزد اغاز شده و در حال برگزاری است.

مراسم شهادت امام هادی علیه السلام فردا شب نیز به میزبانی برخی مساجد و حسینیه های شهر یزد برگزار می شود.

سوگواری در دفتر آیت الله ناصری یزدی

انتهای پیام/