فاطمی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمدتقی محصل همدانی نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش صیح ساباط؛  فاطمی دراین پیام آورده:

انا لله و انا الیه راجعون
خبر ارتحال عالم خدوم و روحانی مردمی؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمدتقی محصل همدانی در آخرین شب جمعه ماه جمادی الثانی واصل و سبب اندوه عمیق اینجانب شد.
آن مرحوم در ادوار چهارم، پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی، وکالت مردم شریف را به نیکی عهده دار بود و منشا اقدامات ارزنده‌ای شد که در اذهان عموم به یادگار مانده است.
ایشان همچنین در مناصب مهم قضایی، مجاهدانه خدمات ارزشمندی را از خود برجای گذاشت که امیدوارم، در کنار سوابق مبارزاتی آن یار دیرین حضرت امام (ره) و مزید بر دیگر اعمال صالحه، سبب جلب مغفرت الهی گردد. ان شاءالله
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان یزد، علمای اعلام، به ویژه خانواده گرامی و ارادتمندان ایشان، از خداوند متعال برای همه مصابین تشفّی خاطر و صبر وافر و برای آن فقید سعید، رحمت واسعه حق و تنعم بر خوان عنایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را طلب میکنم.
همچنین از آحاد مردم قدردان، مومن و انقلابی دعوت می‌نمایم تا با شرکت در مراسم تشییع و ترحیم، خدمات آن عالم خدوم را پاس دارند. غفرالله لنا و له
مرحوم سید محمد تقی محصل همدانی متولد ۱۳۱۴ در شهر یزد است که براثر بیماری روز گذشته، جان به جان آفرین تسلیم کرد.