معاون امور مجلس رئیس جمهور در جریان بازدید از روزنامه شهروند، از تلاش‌های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حوادث داخل کشور و نیز در جهت امدادرسانی به مردم مظلوم و مقتدر غزه قدردانی کرد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از جمعیت هلال‌احمر؛ حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در جریان بازدید از روزنامه شهروند از تلاش‌های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حوادث داخل کشور و نیز در جهت امدادرسانی به مردم مظلوم و مقتدر غزه قدردانی کرد.

حسینی همچنین تاکید کرد: رئیس‌جمهور محترم تاکنون رایزنی‌های متعددی در این باره داشته است که از جمله آنها می‌توان به گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهور مصر اشاره کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که این موانع برداشته شود و جمهوری اسلامی ایران به همراه دیگر کشورها بتوانند به یاری مردم غزه بشتابند تا در شرایط قحطی، گرسنگی، بیماری و مصائب مردم غزه، در کنار آنها باشند.

به گفته حسینی، ما نباید از پیگیری‌ها و رایزنی‌های خود در این باره دست بکشیم تا بعدها بتوانیم مستنداتی درباره وجود موانع در مسیر امدادرسانی به غزه، در اختیار نهادهای بین‌المللی قرار دهیم و اثبات کنیم که همه تلاش و توان خود را در این راه به کار بستیم.