دوره آشنایی با اقدامات لازم برای آمادگی در زلزله به مناسبت ۵ دی‌ماه تاریخ سالروز زلزله بم همراه با اعطای گواهینامه توسط اداره کل آموزش همگانی، معاونت آموزش، پژوهش جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ دوره آموزشی آشنایی با اقدامات لازم برای آمادگی در زلزله به مناسبت ۵ دی‌ماه مصادف با سالروز زلزله بم همراه با اعطای گواهینامه توسط اداره کل آموزش همگانی، معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

دوره آشنایی با اقدامات لازم برای آمادگی در زلزله یک دوره آموزشی است که شامل مبحث اقدامات ایمنی و محافظتی (قبل، حین و بعد) از وقوع زلزله است. پس از طی دوره، آگاهی نسبتاً خوبی برای آمادگی در برابر زلزله پیدا خواهید کرد.

ضرورت دارد از سنین پایین در خانواده ها، آموزش‌های همگانی نهادینه شود تا در زمان وقوع بحران افراد بدون استرس و عجله زیاد بتوانند از بلایای طبیعی به سلامت عبور کنند.

علاقه مندان می توانند جهت حضور در این دوره آموزشی به لینک https://learn.khadem.ir/course/13926 وارد شوند و ۲۴ ساعت پس از قبولی در آزمون، گواهینامه خود را از سایت edu.khadem.ir دریافت نمایید.