استاندار یزد به مناسبت روز جهانی معلولان پیامی صادر کرد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی استانداری یزد؛ مهران فاطمی استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن ۱۲ آذر روز جهانی معلولان پیامی صادر کرد.

در پیام استاندار یزد آمده است: روز جهانی معلولان فرصتی است ارزنده برای یادآوری و پاسداشت شایستگی افرادی که در عمل و اندیشه با توکل الهی و اراده‌ای ستودنی از نبودن‌ها و نشدن‌ها عبور کرده و به سکوهای پرافتخار زندگی در جایگاه ” خواستن توانستن است”  رسیده اند و در سایه “ما می‌توانیم” نشان دادند که معلولیت، محدودیت نیست.

از این رو ضروریست افزایش توجه و آگاهی عمومی نسبت به  مسائل و نیازهای این قشر عزیز به ویژه اجرایی شدن هر چه بهتر قانون حمایت از حقوق معلولان در سطح جامعه برای به حداقل رساندن مشکلات بهداشتی، درمانی،توانبخشی و از همه مهم تر حضور موثر در عرصه‌های مختلف اجتماعی در اولویت نهادهای مختلف و موثر قرار گیرد و در استان یزد با هم افزایی صورت گرفته برآنیم تا خدماتی شایسته در این مسیر مهم به شکلی یکپارچه تکمیل و تحقق یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و تکریم جایگاه همه معلولان و خانواده‌های محترم، فداکار و بردبار آن‌ها  و قدردانی از زحمات ارزشمند فعالان و خادمین این عرصه در زمینه‌های مختلف به ویژه خیران نیک اندیش؛برای همه عزیزان حرکت در مسیر توانمندسازی، گره گشایی،صحت و سربلندی روز افزون را در عرصه‌های مختلف آرزومندم.