با حضور رئیس و اعضای مجمع نمایندگان یزد، اولین نشست اعضای شورای علمی اندیشکده حکمرانی واحد شهری استان یزد برگزار شد.

به گزارش صبح ساباط؛ اولین نشست اعضای شورای علمی اندیشکده حکمرانی استان یزد با حضور اعضای این اندیشکده، محمد صالح جوکار رئیس مجمع نمانیدگان استان یزد و آقایان دشتی نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی، میرمحمدی نماینده مردم شریف میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و صباغیان نماینده شش شهرستان خاتم، بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه، خاتم و مروست در مجلس شورای اسلامی به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد برگزار شد.
در این نشست، نظرات و پیشنهادات نمایندگان استان در رابطه با تعالی بخشی اندیشکده حکمرانی استان یزد و اخذ کمک از اندیشکده برای انجام پژوهش های راهبردی و حل مسائل و توسعه مبتنی بر آمایش استان یزد بیان شد.

همچنین در ادامه، گزارش های مرتبط با برنامه ها و برنامه طراحی شده برای برگزاری اولین همایش حکمرانی شهری در بهمن ماه به سمع و نظر اعضا رسید.

شایان ذکر است؛ در این نشست؛ آقایان رفیعیان دبیر اندیشکده حکمرانی استان یزد، علوی راد، المدرسی، رعدآبادی و ابراهیمی و حقیرالسادات از اعضای شورای علمی اندیشکده حکمرانی استان یزد حضور یافتند.

هچنین اولین همایش حکمرانی یکپارچه شهری در بهمن ماه سال جاری با محورهای اقتصادی، اجتماعی، خدماتی رفاهی و فرهنگی از سوی این اندیشکده برگزار خواهد شد.