رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با همراهی جمعی از کارکنان با خانواده فرهنگی جانباز محمد رضا عسکری اشکذری به پاس تقدیر و تشکر بابت زحمات ایشان در حوزه تعلیم و تربیت و خدمات داوطلبانه، جانباز دفاع مقدس، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صبح ساباط؛ سید کاظم بزاززاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با همراهی جمعی از کارکنان با خانواده فرهنگی جانباز محمد رضا عسکری اشکذری به پاس زحمات ایشان در حوزه تعلیم و تربیت و خدمات داوطلبانه، جانباز دفاع مقدس، دیدار و گفتگو کرد.

این مقام مسئول ضمن تجلیل و تقدیر از خدمات ارزشمند دکتر عسکری اشکذری، خانواده شهدا وایثارگران را نماد و تعبیری از صبر، استواری در راه و هدف ، اعتقاد به اصول نظام،دانسته وقدردانی اززحمات این عزیزان را وظیفه ذاتی هر ایرانی عنوان کردند.

ایشان با اشاره به ماهیت بنیادین بسیج و لزوم تفکر امید آفرین در راهبری برنامه های شاخص ، جذب، بهره مندی از فرصتها و توانمندی‌های نخبگان بسیجی را شاخصی از فتح قله های پیشرفت تلقی کردند.

بزاززاده ایشان در ادامه خدمات داوطلب و جانباز عزیز دکتر عسکری، همراهی ایشان با برنامه های جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر را نشان از عشق، روحیه بالای بسیجی و اعتقاد به هم افزایی فکری و عملکردی ایشان عنوان کردند.

عسکری.اشکذری جانباز دفاع مقدس نیز با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: اراده جمعی جوانان در جهت تعالی و پیشرفت کشور ادامه راه شهدا وجانبازان انقلاب اسلامی است.

وی همچنین زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار وشهادت را در جامعه لازمه استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

پدر ادامه این دیدار ضمن عضویت رسمی دکتر عسکری به عنوان داوطلب هلال احمر و تکمیل فرم، ملبس به لباس داوطلبان هلال احمر شدند.

خاطر نشان می گردد ضمن اهدای لوح تقدیر و هدیه به جانباز گرانقدر، از زحمات همسر ایشان نیز تحلیل بعمل آمد.