نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام با تاکید شخص رییس جمهور در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته و افزون بر پنج هزار تخت به مراکز درمانی و بیمارستانی کشور اضافه شده است

به گزارش صبح ساباط،  “محمد صالح جوکار” نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس،در مراسم تجلیل از پرستاران برتر استان افزود: پرستاران در ایام کرونا زحمات زیادی را متحمل شدند و هر چند در امر معیشت گلایه های توسط این قشر زحمتکش و فرهیخته مطرح می شود اما در دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۲ به عنوان سرانه سلامت بخشی دیده شد و در متن بودجه دانشگاهها به صورت علی الحساب پرداخت گردید.

وی ادامه داد: امیدواریم همه مزایای این بخش به صورت یکسان دیده شود و به طور کامل تمام مزایایی که حق پرستاران است پرداخت گردد .

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: پرستار یعنی غمخوار همه جامعه ، چون پرستار از خواب خود می زند که بیمار آرامش و آسودگی داشته باشد و الگوی پرستاران نیز حضرت زینب (س) است که بسیار با مسما و درست انتخاب شده و پرستاران مظهر صبر و استقامت هستند .

جوکار اظهار داشت: پرستاران فرشتگانی هستند که با دستانشان سلامت را به ما هدیه می دهند و ما در جامعه به طور خاص مدیون دو قشر پرستار و معلم هستیم چون هر دو برای سلامت و موفقیت بیشتر جامعه تلاش می کنند و پرستاران در امر سلامتی جسم و معلمان در امر سلامت روح و معنویت جامعه خدمت رسانی می کنند.

در این مراسم با حضور مهران فاطمی استاندار یزد از ۱۰ پرستار برتر کشوری از استان یزد و همچنین ۱۵ پرستار برتر استانی تجلیل شد.

انتهای پیام/