طی مراسمی با حضور مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر، مدیر جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر؛ محمود دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شادروان محمدحسین دهقانی اشکذری مسئول فقید حراست این واحد دانشگاهی گفت: دوست می داشتیم جلسه حاضر تکریم و معارفه باشد منتها تقدیر الهی این نبود.

دهقانی اشکذری افزود: دهقانی یک نمونه انسان کامل بود و برای واحد اشکذر پشتوانه قوی در همه زمینه ها و به ویژه در حوزه حراست بود که ان شاء الله خداوند او را با اولیای الهی محشور کند.

وی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با حضور مدیر جدید حراست، در یک محیط دوستانه در کنار هم در پیشبرد اهداف دانشگاه موفق باشیم.

جابر پورذاکری مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در ادامه این مراسم با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س)، یاد و خاطرات مسئول فقید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر را گرامی داشت و گفت: مرحوم دهقانی یک عنصر خیلی قوی و مؤثر بود و واقعاً خیرخواهانه به مسائل نگاه می کرد به طوریکه در همه مباحث همت و تلاش و کوشش می کرد.

پورذاکری اشکذری با آرزوی مغفرت برای مهندس محمدحسین دهقانی اشکذری افزود: واقعاً همه خاطراتی که از ایشان داریم خاطرات خوب است و مریضی ایشان که منجر به از دست رفتن ایشان شد، نهایتاً باعث محروم شدن سیستم از حضورش شد.

وی با بیان اینکه به لحاظ تجربیات خوبی که قدیریان در حوزه حراست و بویژه در مسائل صیانتی دارند؛ بهترین گزینه ممکن را انتخاب کردیم و من از این بابت از ایشان تشکر می کنم که قبول زحمت کردند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

پورذاکری اشکذری در بخش دیگری از سخنانش به رویکرد جدید حراست پرداخت و گفت: رویکرد جدید حراست در حوزه دانش بنیان و شرکت های فناور است و واحد اشکذر هم در رشته های برق و تأسیسات در استان یزد برند است که جای تقدیر و تشکر دارد و باعث آبرو و سرافرازی ماست که با وجود این همه مؤسسه آموزش عالی، اکثر دانش آموزان فارغ التحصیل برخی هنرستان های یزد در رشته های برق و تأسیسات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر ثبت نام می کنند و پس از فارغ التحصیلی نیز بلافاصله جذب بازار کار می شوند و مهندسان موفق هم هستند و این برای ما افتخار است و این اعتبار و تشکیلات و کیان دانشگاه باید حفظ شود.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب مهدی قدیریان هدش به عنوان سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر که از سوی محمدجواد فرهنگ، مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی صادر گردیده است قرائت و به ایشان اهدا شد.