معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد از اجرای 29 کاروان سلامت و 23 پروژه داوطلبی به همت داوطلبان نوع دوست یزدی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش صبح ساباط؛ احمد لجه معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد اظهار داشت : در شش ماهه نخست امسال ۲۹ کاروان سلامت در سطح استان بویژه در مناطق و محلات کمتربرخوردار، روستایی و… به اجرا درامد که که به بیش از ۳۵۰۰ نفر خدمات ارائه شد.

لجه با اشاره به جزئیات خدمت رسانی کاروان‌های سلامت در سال جاری افزود: علاوه بر ارائه خدمات رایگان سلامت محور این کاروان‌ها در حوزه‌های درمانی و دارویی به بیماران نیازمند از سوی پزشکان عمومی و متخصص و پیراپزشکان، با مشارکت خیرین و حامیان بسته‌ های معیشتی، بهداشتی، پوشاک و… تهیه و تامین و با کمک داوطلبین جمعیت هلال احمر بین افراد و خانوارهای کمتر برخوردار توزیع شد.

وی از بهره مندی ۳۵۳۸ نفر از خدمات این کاروان‌ها در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و ارزش خدمات داوطلبانه ارائه شده را ۴ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال اعلام کرد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد گفت : ۲۳ پروژه داوطلبی محرومیت زدا مشترک با داوطلبان و تشکل های مردم نهاد در استان اجرا شد که ۷۲۸۱ نفر از این پروزه های داوطلبی خدمات گرفته و ارزش ریالی خدمات ارائه شده ۱۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال میباشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این خدمات با مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر داوطلب هلال احمر استان اجرا شده است عنوان کرد : تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی دقیق از همه ظرفیتهای داوطلبان به بهترین صورت استفاده کنیم.