با حضور خانواده بزرگ (جوانان، داوطلبان و امدادگران) جمعیت هلال احمر استان یزد و کادر درمان و سلامت، جامعه پزشکان و پرستاران و کودکان و معلولان تجمع بزرک مرهم برای غزه برگزار می شود.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: کارکنان مراکز درمانی، رانندگان و وسایل نقلیه امدادی، امدادگران هلال‌احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال‌احمر و صلیب سرخ استفاده می کنند نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : در راستای همدردی با مردم مظلوم ؛ بی پناه و بی دفاع فلسطین و محکومیت حمله وحشیانه به امدادگران و غیر نظامیان در غزه ؛ داوطلبان جوانان و امدادگران و کادر درمان هلال احمر گرد هم می آیند.

وی عنوان کرد: این تجمع روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان فرهنگ ( نعل اسبی ) بطرف بلوار فلسطین و ساختمان ستادی جمعیت هلال احمراستان با حضور مسئولین استانی برگزار و در پایان این مراسم بیانیه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در حمایت از مردم فلسطین قرائت خواهد شد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان از همه مردم شهید پرور استان و اعضای داوطلب هلال احمر استان،کادر درمان و سلامت، نیروهای امدادی دستگاه های خدمات رسان اورژانس و اتش نشانی و… و جامعه رسانه و خبرنگاران و مطبوعات دعوت که در این گردهمایی شرکت نمایند .