رئیس هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان یزد در پیامی از زحمات مجموعه هلال احمر و امدادگران و نجاتگران داوطلب این مجموعه به پاس زحمات در حادثه کوهنورد مفقود شده در برفخانه طزرجان تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش صبح ساباط؛ حمید رضا افلاطونیان ریئس هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان یزد در پیامی از زحمات مجموعه هلال احمر و امدادگران و نجاتگران داوطلب این مجموعه به پاس زحمات در حادثه کوهنورد مفقود شده در برفخانه طزرجان تقدیر و تشکر نمود.

متن پیام ریئس هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان یزد به شرح دیل می باشد:

با سلام و درود

ضمن تسلیت مجدد به خانواده مهدی دهقانی جا دارد دگر با ر تشکر وقدردانی ویژه گردد از جمعیت محترم هلال احمر استان یزد به خصوص جناب آقای دکتر حرازی زاده مدیر عامل محترم وپرسنل زحمتکش ونیروهای داوطلب آن سازمان علی الخصوص تیم امداد ونجات کوهستان وواکنش سریع آن مجموعه ودیگر ادارات محترم ذیربط درگیر در این حادثه و نیز عزیزان کوهنورد کمیته جستجو ونجات هیات کوهنوردی وصعود های ورزشی و کوهنوردان مردمی داوطلب امداد که به صورت خودجوش با تجهیزات فردی و چه با سیستم پهپادی وچه با هلیکوپتر امداد اورژانس هوایی در قالب تیم جستجو ونجات مهدی دهقانی دو شادوش هم در طول مدت چهار روز شبانه روز زحمت کشیدند . اجرکم عند الله

انشا الله که همکاری بین سازمان محترم هلال احمر وهیات کوهنوردی وصعود های ورزشی استان یزد در امداد رسانی و جستجو‌‌ و نجات همچنان تداوم یابد.

به امید روزی که با آموزش های لازم و همکاری کوهنوردان شاهد کمترین حوادث در کوهنوردی استان باشیم.