استاندار یزد: عدالت محوری، تغییر سیمای پیشرفت و تعالی شهرستان‌های کمتر برخوردار، مسئله‌ای اساسی و جدی است.

به گزارش صبح ساباط؛ در نشست مشترک استاندار با فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و بخشداران شهرستان بهاباد، مسائل این شهرستان بررسی و برای رفع آن‌ها تصمیم گیری شد.

فاطمی در این نشست، با اشاره به برخی از مسائل و مطالبات موجود در شهرستان بهاباد گفت: احقاق حقوق شهرستان‌های کمتر برخوردار و مردمان این شهرستان‌ها برای ما در اولویت قرار دارد.
وی، توسعه عدالت محور را یکی از رویکرد‌های مورد پیگیری در استان دانست و خاطرنشان کرد: عدالت محوری، رسیدگی به مطالبات مردم و تغییر سیمای پیشرفت و تعالی شهرستان‌های کمتر برخوردار به عنوان یک مسئله اساسی و جدی بشمار می‌آید.
استاندار یزد با اشاره به ضرورت توجه ویژه مسئولین بهاباد به پروژه‌های اساسی و پیشران شهرستان، اظهارداشت: در کنار پیگیری مسائل مربوط به پروژه‌های مذکور، اقدامات و فعالیت‌های لازم در حوزه فرهنگی برنامه ریزی و اجرا شود.
استاندار یزد در ادامه به ظرفیت‌های شهرستان بهاباد در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی اشاره و بر تقویت زیرساخت‌های این حوزه‌ها تاکید کرد.
 در جریان این نشست، استاندار یزد، مسائل مربوط به بیمارستان بهاباد، مجتمع ادارات شهرستان، زیرساخت‌های شهرک‌های مسکونی بخش مرکزی بهاباد و بخش آسفیج را بررسی و دستورات لازم را در تماس تلفنی با مدیران استانی مرتبط صادر کرد.