با حضور نماینده مردم و همراهی جمعی از مسئولان استانی، مشکلات محله بقیه الله مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش صبح ساباط؛ پیش از ظهر امروز جمعه ۱۴ مهرماه با حضور دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم و همراهی جمعی از مسئولان استانی، مشکلات محله بقیه الله مورد بررسی قرار گرفت.

جوکار در این جلسه با تاکید بر اینکه مصوبات جلسات محلات باید از سوی نمایندگان مشخص شده در هر محله که دو نفر هستند، به طور جد پیگیری شود، اظهار داشت: حضور در محلات و تصویب مصوبات به معنای نوشتن آن برروی کاغذ نیست بلکه نمایندگان محلات باید آن را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اضافه کرد: حضور مسئولان در محلات به منظور شنیدن مشکلات مردم محله و رسیدگی جهت رفع آن مشکل است، اگر این اتفاق نیفتد فایده ای ندارد.

وی در خصوص استفاده از بناهای تاریخی در محلات، گفت: این فضاها اگر مورد استفاده مطلوب قرار گیرد، تخریب نخواهد شد ولی اگر استفاده نشود به مرور زمان تخریب می شود.

شایان ذکر است؛ اختصاص سانس های مناسب توسط مجموعه های ورزشی محله بقیه الله با پیگیری ورزش و جوانان به مردم و جوانان محله، ایجاد پارکینگ در این محله به همت شهرداری، مرمت آسفالت های محله، انجام مزایده ساختمان های میراثی در محله، رفع مشکل سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان توسط فرمانداری یزد، اختصاص وسایل ورزشی در اختیار محله توسط ورزش و جوانان و تعویض یا اصلاح روشنایی محله توسط برق منطقه ای از جمله مصوبات این جلسه بود.