نماینده مردم شهرستان های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن طی دیدار با مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی مسائل و راهکارهای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی اشکذر را بررسی کرد.

به گزارش صبح ساباط؛ محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف شهرستان های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن طی دیدار با عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی مسائل و راهکارهای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی اشکذر را مورد بررسی قرار داد.

جوکار در این خصوص، گفت: منطقه ویژه اقتصادی اشکذر دارای مصوبه قانونی مجلس بوده و سرمایه گذار بخش خصوصی طرح خود را جهت راه اندازی این مجموعه ارائه کرده و نیازی به سرمایه گذاری بخش دولتی نیست.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه اخذ استعلامات از وزارتخانه در اسرع وقت از مطالب بیان شده در این جلسه بود، اضافه کرد: همچنین مقرر شد تا درکوتاه ترین زمان طرح سرمایه گذار منطقه ویژه اقتصادی اشکذر در شورای عالی به ریاست معاون اول رئیس جمهور مطرح تا نسبت به راه اندازی آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

شایان ذکر است؛ منطقه ویژه اقتصادی اشکذر در زمینی به مساحت ۱۵۹۴ هکتار و در کیلومتر ۱۸ جاده یزد-طبس به طول ۵ کیلومتر (کیلومتر ۲۳ جاده یزد-طبس) به مرحله اجرا خواهد رسید.