رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش صبح ساباط؛ محمود دهقانی اشکذری،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

در پیام دکتر دهقانی اشکذری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای عموم ملت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، شورآفرین و نوید بخش فردایی بهتر است.

آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ را به استادان، پژوهشگران، فناوران، مدیران و کارکنان خدوم و خستگی‌ناپذیر و دانشجویان سرافراز و گرامی که گرمی محیط دانشگاه از حضور و فعالیت آنان است به‌خصوص دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر که با استعانت از خداوند متعال و اراده ای راسخ در انجام شایسته فعالیتهای علمی و پژوهشی، خود را برای ایفای وظایف و مسئولیتهای خطیرشان آماده و مهیا می نمایند، صمیمانه تبریک می‌گویم.

این آغاز فرخنده را به همه دوستان و همکاران گرامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تبریک می‌گویم و همه توفیقات را مرهون همت والا و تلاش خستگی ناپذیر و اندیشه ثابت همه اساتید و کارکنان و در یک کلام همه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی می‌دانم.

در سال تحصیلی جدید از استادان و اعضاي محترم هيئت علمي انتظار می‌رود كه با تجهيز خود به آخرين دستاوردهاي علم، پژوهش و فناوري، آماده پاسخگويي به دانشجويان پرسشگر، خلاق و توانمند باشند و با ياری آنان ضمن حل مسائل و مشكلات كشور، در راستاي توسعه علمي و همه جانبه گام بردارند. از دانشجويان عزيز نيز انتظار مي رود با غنيمت شمردن اوقات گرانقدر جواني و با تلاش و همت مثال زدني، دِين خود را به ملت بزرگوار و نظام جمهوری اسلامي ايران ادا كنند.

مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر نیز خود را متعهد می‌داند كه از هيچ تلاشی براي رفع مشكلات استادان گرامی، کارکنان و دانشجويان عزیز دريغ نورزد.

امیدوارم که حاصل همه تلاش‌های صادقانه و هوشمندانه، ارتقاء دانش و بهروزی مردم و تعالی و پیشرفت برای این مرز و بوم و سربلندی و عزت برای اسلام و مسلمین باشد.

اینجانب ضمن بزرگداشت هفته پرافتخار دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر آن دوران غرورآفرین، بویژه شهدای دانشجو؛ با تأکید بر ضرورت توجه همگان به نقش بی‌بدیل دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش مهارت‌آموزی و زمینه ‌سازی برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار در کشور، شروع سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان معزز دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر تبریک عرض نموده، توفیق ادامة این کوشش‌ها را به منظور نیل به اهداف رفیع دانشگاه که در جهت اعتلای هر چه بیشتر کشور، تحقق اهداف انقلاب اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، خواستارم و در این مسیر مبارک برای جامعه دانشگاهیان از خداوند، توفیق می‌طلبم.