استاندار یزد در خصوص حضور ورزشکاران استان در بازیهای آسیایی و پارا آسیایی پیامی صادر کرد.

به گزارش صبح ساباط از روابط عمومی استانداری یزد؛ مهران فاطمی استاندار یزد در خصوص حضور ورزشکاران استان در بازیهای آسیایی و پارا آسیایی پیامی صادر کرد.

در پیام استاندار یزد آمده است؛

عرصه ورزش قهرمانی، همواره به عنوان یکی از میادین مهم افتخار آفرینی ورزشکاران پهلوان صفت ایران اسلامی بوده که بی شک بستری برای تقویت غرور ملی و زمینه ای ارزشمند برای ارتقای نشاط سالم اجتماعی و انسجام و همبستگی همه ایرانیان است.

ورزشکاران عزیز و سختکوش استان یزد نیز همواره در عرصه های ملی و بین المللی با تکیه بر باور الهی و فرهنگ غنی علوی و در پرتو اخلاق پهلوانی، خالق افتخار آفرینی های متعدد برای مردم شریف و ورزش دوست استان گردیده و توانسته اند برگ زرین دیگری را بر دفتر افتخارات ورزش این خطه تاریخی و میراث ارزشمند جهانی بیافزایند.

اینجانب در آستانه برگزاری بازیهای آسیایی و پاراآسیایی، حضور ارزشمند ۹ نماینده برازنده استان دارالعباده و دارالعلم یزد را در این رویداد مهم آسیایی ارج نهاده و رجاء واثق دارم با دعای خیر مردم خداباور و نیک سیرت استان و انگیزه وافر و تلاش و سختکوشی این ورزشکاران غیور و متخلق، شاهد افتخارآفرینی آنان در این عرصه حساس و مهم ورزشی خواهیم بود.

سلامتی و توفیق روز افزون همه ورزشکاران عزیز میهن اسلامی به ویژه استان یزد را در به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار ایران اسلامی را از درگاه حضرت دوست مسلت می نمایم.