وی افزود: استان ها و شهرهای بزرگ کشور در راستای آگاهی مردم در مدیریت مصرف آب و اطلاع رسانی های مختلف در حوزه آب تبلیغات محیطی و تولید محتواهای بسیاری خوبی را انجام می دهند. که شهر یزد در این حوزه پیشگام بوده است.
در ادامه این دیدار مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: باید با روش های هنرمندانه، تولید محتواهای جذاب و خلاقانه ای در حوزه آب انجام شود تا مردم بیشتر قدر این نعمت را بدانند.
این مقام مسئول گفت: آموزش شهروندی، ساخت انیمیشن، نصب بنر، برپایی نمایشگاه های فرهنکی و هنری با کمک ارگان های مختلف و روش های دیگر خلاقانه در مدیریت مصرف آب توسط مردم بسیار تاثیر گذار است.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در پایان بیان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا همکاری های لازم را در حوزه آموزش شهروندی و تبلیغات جهت آگاهی ببیشتر مردم انجام دهد.
Tuesday, 22 October , 2024