مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تا ساعت ۲۴ شنبه ۲۵ شهریور تمدید شد.

به گزارش صبح ساباط؛ مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ شهریور تمدید شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به عنوان نزدیک ترین واحد دانشگاهی به مرکز استان؛ از سال ۱۳۸۱ تأسیس شده و در حال حاضر دارای رشته های تأسیسات گرایش حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، حسابداری و الکتروتکنیک گرایش برق صنعتی در مقطع کاردانی(فوق دیپلم) و رشته های مهندسی فناوری مکانیک گرایش تأسیسات حرارتی و برودتی، راهنمایی و مشاوره، حسابداری، مهندسی برق قدرت و مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ناپیوسته(فوق دیپلم به لیسانس) است.

از رشته های مقطع کارشناسی پیوسته(دیپلم به لیسانس) واحد اشکذر می توان رشته های روان شناسی، حسابداری، میکروبیولوژی، زیست شناسی سلولی و مولکولی را نام برد. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و بالاتر نیز می توانند در رشته جدید ثبت نام کنند و ادامه تحصیل دهند.

در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر؛ به عنوان دانشگاهی مهارت محور و کارآفرین دارای ۲۰ رشته فعال تحصیلی در مقاطع کاردانی تا دکتری بوده و بالغ بر ۴۵۰۰ دانش آموخته شده اند.

از مهم ترین مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی ، تشکیل کلاس ها روزهای آخر هفته، برگزاری کلاس‌های مقطع ارشد و دکتری روزهای پنجشنبه و جمعه ، پرداخت انواع وام دانشجویی، پرداخت بخشی از شهریه به صورت اقساط، سرویس ایاب و ذهاب از یزد به دانشگاه و بالعکس، آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز و پیشرفته، بهره مندی از اعضای هیأت علمی مجرب و استادان برجسته و یادگیری عملی و تمرین مهارت همزمان با تحصیل در رشته های فنی می باشد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با تلفن های ۰۳۵۳۲۷۲۵۹۵۱ داخلی ۲۲۰ و ۲۰۶ و تلفن همراه ۰۹۹۸۱۵۰۵۹۵۱ تماس بگیرند.

بر این اساس؛ شروع کلاس های پذیرفته شدگان این دوره ها مهرماه سال جاری خواهد بود.