رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به حضور شهردار منطقه چهار و ارائه گزارشی از سوی ایشان به اعضای شورای اسلامی شهر یزد گفت: در سال جاری در این منطقه بیش از ۸ میلیارد در زمینه خدمات از جمله فضای سبز ، مبلمان شهری، المان شهری، جمع آوری زباله ها و پسماند ها هزینه شده است.

به گزارش صبح ساباط؛ فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در این کمیسیون با حضور سید ابوالفضل کشفی شهردار منطقه چهار، گزارشی درخصوص عملکرد شهرداری منطقه در سال ۱۴۰۱ و برنامه های اجرایی سال ۱۴۰۲ ارائه شد، گفت: در سال جاری در این منطقه بیش از ۸ میلیارد در زمینه خدمات از جمله فضای سبز ، مبلمان شهری، المان شهری، جمع آوری زباله ها و پسماند ها هزینه شده است.

زارع رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورا گفت: ۵ میلیارد اعتبار نیز در خصوص کنترل و دفع آب های سطحی این منطقه تخصیص داده شده است.

وی افزود: مقرر شد اولین فاز آرامگاه شهید گمنام در منطقه چهار نیز در هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسد.

به گفته زارع: اصلاح و روشنایی پارک های لاله، کمیل ۳، شهرک اندیشه ، فضای سبز ابتدای آزادگان، کوچه ۱۹ شهید عابدی و پارک سلمان نیز توسط شهرداری منطقه انجام شده است.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورا ادامه داد: همچنین منطقه چهار در راستای پاسخگویی و رضایتمندی مردم به عنوان منطقه برتر به دلیل رشد بالای پاسخگویی به درخواست های مردمی انتخاب شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری مناطق درخصوص اجرای پروژه های خدماتی مناسب در سطح شهر به دنبال رضایت بیشتر شهروندان هستند.