مدیر حمل و نقل جاده ای با تأکید بر حضور بازرسان در پایانه‌های مسافربری گفت: باتوجه‌به در اولویت بودن سفر‌های اربعین در صورت ارائه هرگونه گزارش از سوی مردم و زائران عزیز، رسیدگی فوری آن در دستور کار کمیسیون مربوطه تخلفات قرار گرفته و به‌صورت جدی با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش صبح ساباط، محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از محکومیت یک شرکت مسافربری یزدی به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و اخذ کارت هوشمند ناوگان خبر داد.

رستگاری با اشاره به اینکه در راستای بررسی فوری تخلفات مسافری در دوره اربعین و با گزارش دفتر مسافر، کمیسیون فوق‌العاده ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ در محل پایانه مسافربری غدیر یزد تشکیل شد، اظهار داشت: باتوجه به ثبت شکایت از یک شرکت مسافربری، مبنی بر ارائه صورت‌وضعیت خلاف واقع برای ۳۲ نفر در سفر‌های اربعین، شرکت مسافربری متخلف به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی افزود: ناوگان مسافربری نیز به مدت یک سال لغو کارت هوشمند ناوگان محکوم و راننده نیز به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در ادامه با اشاره به افزایش سفر‌های اربعین با استفاده از ناوگان جاده‌ای تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان جاده‌ای و شرکت‌های مسافربری به‌صورت خاص در سفر‌های اربعین، شکایت خود را به شماره ۱۴۱ اعلام کنند تا به‌صورت فوری رسیدگی شود.

رستگاری با تأکید بر اینکه بازرسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری مستقر شده‌اند ابراز داشت: باتوجه‌به در اولویت بودن سفر‌های اربعین در صورت ارائه هرگونه گزارش از سوی مردم و زائران عزیز، رسیدگی فوری آن در دستور کار کمیسیون مربوطه تخلفات قرار گرفته و به‌صورت جدی با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/