ویزیت رایگان بیماران در امامزاده عبدالله بافق، و نمایشگاه آوای خدمت ادارات مهریز به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

به گزارش صبح ساباط؛ دانشی رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: همزمان با هفته دولت، غرفه‌های سلامت و ویزیت رایگان به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان، در امامزاده عبدالله بافق برپا شد.

دانشی افزود: در این غرفه‌ها خدمات سلامت، ویزیت رایگان، مشاوره خانواده، مشاوره تغذیه و همچنین آموزش کمک‌های اولیه به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: این غرفه‌ها به مدت سه روز برای استفاده عموم مردم در صحن امامزاده عبدالله بافق برپا است وهمچنین دستاورد‌های پزشکی دولت مردمی نیز در کنار این غرفه‌ها به نمایش گذاشته شده است.

افتتاح نمایشگاه آوای خدمت ادارات مهریز

همچنین دهقان بنادکی فرماندار شهرستان مهریز در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت:مسئولان درقالب غرفه‌های مختلف ادارات و نهاد‌های مختلف نسبت به ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به شهروندان اقدام کرده اند و دستگاه‌های دولتی در این نمایشگاه علاوه بر اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد و فعالیت‌ها با برپایی میز خدمت به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند.

دهقان بنادکی در این رابطه افزود: این نمایشگاه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و خدمت به شهروندان تا دهم شهریورماه سالجاری در سالن چند منظوره بلوار شهدای هفتم تیر همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ دایر است.

همچنین برخی از محصولات و کالا‌های مورد نیاز شهروندان با همکاری صنوف مختلف در این نمایشگاه عرضه شده است.