مهندس عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

به گزارش صبح ساباط؛ علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

متن پیام عزیزی بدین شرح است:

بسمه تعالی

“به نظر من مهمترین توفیق دولت سیزدهم زنده کردن امید و اعتماد در مردم است.” امام خامنه ای مدظله‌العالی

هفته اول شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده که فرصت مغتنمی‌ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف،  متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نمایند.

شهیدان رجائی و باهنر، با ایمان، ساده زیستی و صداقت پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند تا امروز در گذر زمان، بدست آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم مردمی، بیشتر از پیش در اهتزاز باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت مردم را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد و مردم عزیز استان دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ازخداوند متعال مسئلت می نمایم.