رئیس دانشگاه پیام نور یزد گفت: مشاوره‌ بصورت رایگان ارائه و در روز‌های شنبه و یکشنبه داوطلبان می‌توانند باحضور اعضای هیات علمی دانشگاه از نظرات آن‌ها برای انتخاب رشته و شناخت رشته استفاده کنند.

به گزارش صبح ساباط، حمیدی زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان یزدگفت: در ۱۰ واحد پیام نور استان یزد، امکان انتخاب رشته برای دانش آموزان کنکوری وجود داردکه این مراکز شامل واحدهای یزد ،زارچ ،رضوانشهر،ابرکوه ،میبد ،مهریز ، بافق ،اردکان ،مروست وتفت است.

حمیدی زاده افزود: مشاوره‌ها بصورت رایگان ارائه می‌شود ودر روز‌های شنبه و یکشنبه داوطلبان می‌توانند باحضور اعضای هیات علمی دانشگاه از نظرات آن‌ها برای انتخاب رشته و شناخت رشته استفاده کنند.

وی در زمینه مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت:دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و در آموزش الکترونیک حرف اول را می‌زند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزدگفت: آموزش‌ها دراین دانشگاه بصورت تلفیقی و ترکیبی است هم یعنی الکترونیک و هم حضوری و کتاب محوری و آزمون محوری از دیگر مزایای این دانشگاه است. فارغ التحصیلان این دانشگاه از باسوادترین‌ها هستندو یک سوم از آمار قبولی کارشناسی ارشد فارغ التحصیلان پیام نور هستند و امکان تحصیل همزمان در دورشته از مزایای دیگر این دانشگاه است.

حمیدی زاده افزود: تحصیل در دانشگاه پیام نور حداقل آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را در بردارد و بعد از اتمام زمان انتخاب رشته دیگر فرصتی برای پذیرش دراین دانشگاه وجود ندارد.

انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده در آزمون سراسری از دیروز آغاز شده و پذیرفته شدگان تا ۴ شهریور برای انتخاب رشته فرصت دارند.

انتهای پیام/