رئیس اداره دیسپاچینگ فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای یزد از آمادگی تمامی بخش‌های این شرکت برای برگزاری بدون اختلال کنکور سراسری 1402 خبر داد.

به گزارش صبح ساباط؛ علی رضائی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه در ۱۰ شهرستان این استان، از برگزاری نشست آمادگی بیشتر با حضور نمایندگان شرکت توزیع نیروی برق استان و نمایندگان امور دیسپاچینگ و مخابرات، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، دفتر فنی انتقال و امور انتقال مرکز، جنوب و شمال شرکت برق منطقه‌ای یزد در معاونت بهره‌برداری خبر داد.

رضائی هدف از برگزاری این نشست را آمادگی کامل و خدمت‌رسانی بی‌وقفه صنعت برق استان برای تأمین برق بدون اختلال مراکز برگزاری کنکور سراسری عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش دما و تداوم گرمای هوا در استان، به‌منظور رفاه حال و حفظ تمرکز داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲، در تمامی حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در ۱۰ شهرستان استان آمادگی کامل تأمین برق وجود دارد.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با برگزاری کنکور سراسری، تمامی بخش‌های صنعت برق استان یزد، از ساعت ۰۵:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای آزمون، ضمن استقرار کلیه‌ی اکیپ‌های عملیاتی و تعمیراتی شرکت برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق استان با تجهیزات کامل، در تمامی‌ ایستگاه‌های تغذیه‌کننده محل برگزاری آزمون، حافظ آرامش فکری آینده‌سازان کشور عزیزمان خواهند بود.