در اولین جشنواره استعداد یابی نوگلان حسینی و زینبی سراسر کشور علی زارع زردینی خوش درخشید و به مقام دومی این مسابقات رسید.

به گزارش صبح ساباط به نقل از  روابط عمومي سازمان بسیج مداحان و هئیات مذهبی یزد؛؛ در اولین جشنواره استعداد یابی نوگلان حسینی و زینبی سراسر کشور علی زارع زردینی خوش درخشید و به مقام دومی این مسابقات رسید.

این مداح نوجوان یزدی که از سوی سازمان بسیج مداحان و هئیات مذهبی استان یزد به عنوان نفر اول استان انتخاب شده بود به رقابت با ۳۵ نوجوان مداح از کل کشور پرداخت که با اجرای خوب توانست نفر دوم کشور شود.

گفتنی است در مجموع ۱۸۰۰ مداح آثار خود را به جشنواره ارسال کرده بودند که ۳۵ اثر انتخاب شد و بعد از رقابت نزدیک علی زارع دوم شد.

علی زارع زردینی مداح نوجوان یزدی پس از موفقیت در مراحل اول، دوم و نهایی مسابقه استعداد یابی سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان توانسته بود از میان نوجوانان شرکت کننده سراسر استان به عنوان نفر اول انتخاب شود.

گفتنی است این مداح نوجوان اهل روستای زردین و عضو فعال بسیج مداحان ناحیه شهید الله دادی شهرستان یزد و مجمع الذاکرین عاشقان اهلبیت حمیدیا شهر است.