معاون استاندار یزد گفت: این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه های استان در زمینه پوشاک ایرانی_ اسلامی به شمار میرود که امیدواریم بانوان ما بتوانند با توجه به تنوع بالای این نمایشگاه استفاده کافی را از آن ببرند.

به گزارش صبح ساباط؛ آیین افتتاحیه نمایشگاه مد و لباس در یزد با حضور علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با استقبال بی نظیر بانوان یزدی در پاساژ ستاره برگزار شد.

عزیزی در این مراسم ضمن قدردانی از برگزار کنندگان، به استقبال بی نظیر بانوان یزدی از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این حضور چشمگیر گواه این است که بانوان ما به چنین نمایشگاه هایی نیازمند هستند و ما مسئولان باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: بالغ بر ۸۰ درصد بانوان ما به دنبال چنین فضاهایی هستند و با توجه به اینکه در این نمایشگاه انواع البسه مناسب و در شان یک بانوی یزدی ارائه می شود میتواند دست خانواده ها را در انتخاب باز بگذارد.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور یکصد غرفه از ۱۲ استان در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه های استان در زمینه پوشاک ایرانی_ اسلامی به شمار می رود که امیدواریم بانوان ما بتوانند با توجه به تنوع بالای این نمایشگاه استفاده کافی را از آن ببرند.