رئیس شورای اسلامی شهر یزد در سی و چهارمین جلسه علنی شورا گفت: دهه کرامت و سلسله جشن‌های این عید در یزد با حضور خدام رضوی و پرچم متبرک امام رضا (ع) در مناطق مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح ساباط؛ رئیس شورای اسلامی شهر یزد در سی و چهارمین جلسه علنی شورا ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفت و افزود: شعار همه خادم الرضاییم، خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی باید در عمل نیز اجرا شود و اتحاد و همدلی مردم را افزایش دهد.

عزیزالله سیفی ادامه داد: دهه کرامت همه ساله از سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد شعار محوری دهه کرامت سال ۱۴۰۲ همه خادم الرضاییم، خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی است.

وی می گوید: امسال اجراکنندگان برنامه های این دهه از جمله کانون خدمت رضوی، هیأت های مذهبی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، شعار همه خادم الرضاییم خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی را در برنامه های خود در نظر بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه این شعار باید در عمل نیز اجرا شود گفت: دهه کرامت و سلسله جشن‌های این عید در یزد با حضور خدام رضوی و پرچم متبرک امام رضا (ع) در مناطق مختلف برگزار خواهد شد.