نماینده مردم شریف یزد، زارچ، اشکذر و بخش ندوشن طی چهل و ششمین دیدار مردمی در بین جمعی از دغدغه مندان عفاف و حجاب که در محل دیدار مردمی حضور یافته بودند بیان داشت: در کشور قانون عفاف و حجاب داریم که باید رعایت شود و مسئله کشف حجاب خلاف قانون کشور است.

به گزارش صبح ساباط؛ محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، زارچ، اشکذر و بخش ندوشن طی چهل و ششمین دیدار مردمی در بین جمعی از دغدغه مندان عفاف و حجاب که در محل دیدار مردمی حضور یافته بودند بیان داشت: در کشور قانون عفاف و حجاب داریم که باید رعایت شود و مسئله کشف حجاب خلاف قانون کشور است.

جوکار در همین رابطه افزود: امروز که شاهد کشف حجاب در جامعه هستیم به علت عدم انجام کار درست فرهنگی توسط نهادهای مسئول است، ۲۴ دستگاه متولی مسئله حجاب و عفاف هستند ولی متاسفانه اقدامات اثربخشی از این دستگاه ها نمی بینیم.

نماینده مردم با اشاره به اینکه دشمنان در بحث اغتشاشات اخیر مسئله کشف حجاب را مطرح و دنبال کردند، گفت: دشمن با ایجاد فضای دو قطبی به دنبال تشدید کردن آن است که این اصلا به صلاح کشور ما نیست وباید هوشیارانه عمل کرد دستگاه های متولی در حال برنامه ریزی جهت رفع این مشکل هستند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجب شرعی است، گفت: در آیات قرآن خداوند به این مسئله به عنوان وظیفه امر فرموده که تذکر لسانی از وظایف هر فرد مسلمان است و اینکه در این زمینه حمایت قانونی، قضایی و پشتیبانی برعهده مجلس، قوه قضائیه و دولت است.