ویژه‌برنامه بزرگداشت روز شهدا به همت واحد راویان شهادت هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد، در گلزار شهدای نعیم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صبح ساباط؛ به پاسداشت روز بزرگداشت شهدا و یاد و راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، این محفل شهدایی در گلزار شهدای نعیم آباد یزد با قدوم مادران شهید محمدجواد مسعودی و شهید حمید هنرجو و دیگر خانواده‌های معزز شهدا مزین بود.

میهمانان شهدا در این دیدار، پای صحبت‌های صمیمی و دلنشین مادر شهید محمدجواد مسعودی نشستند و به خاطراتی از این شهید سعید گوش جان سپردند.

همچنین رزمنده و آزاده دفاع مقدس، برادر نعیمی‌نژاد در این محفل، ضمن بزرگداشت یاد شهدا به بیان خاطراتی از شهدای محله نعیم‌آباد یزد پرداخت و به لزوم هشیاری و پایداری در برابر فتنه‌های این زمان تأکید کرد.

برادر نعیمی‌نژاد بخشی از پایمردی‌ها وجوانمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را بیان و لزوم هشیاری و دغدغه‌مندی برای ظهور منجی عالم بشریت را یادآوری کرد.

در ادامه مداح اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، برادر شکوهی با اشعاری یاد و نام شهدا را گرامی داشت و با ذکر مصیبت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) دل‌ها را شهدایی و کربلایی کرد.

گفتنی است خواهران واحد راویان شهادت هیئت انصار ولایت دارالعباده قبور شهدای محله نعیم‌آباد را گلباران کردند و با زیارت این شهدای عظیم‌الشأن با آرمان‌های این اولیای خدا تجدید میثاق کردند.

۲۲ اسفندماه، سالروز صدور فرمان حضرت امام(رحمت‌الله‌علیه) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۵۸ است که به عنوان روز «بزرگداشت شهدا» نام گرفته است.

انتهای پیام/ص*