به همت پویش به سوی فردا سمینار « ضرورت، اهمیت و جایگاه لوگو و برندینگ در یک کسب و کار موفق » سه شنبه ساعت  16 در محل سالن اجتماعات فرمانداری ابرکوه با حضور جوانان علاقه مند برگزار شد.
به گزارش صبح ساباط؛ این جلسه با حضور دکتر وحید شهبا مشاور مدیرعامل و مجری طرح اقتصاد مقاومتی شرکت صنعتی معدنی چادرملو و با شرکت ۴۵ علاقه مند برگزار شد.
 دکتر شهبا ضمن معرفی برنامه های شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در حوزه اقتصاد مقاومتی، به تعریف لوگو و برند پرداخته و با ذکر مثال های متعددی از شرکتهای داخلی و خارجی موفق و ناموفق در این مبحث به اثرگذاری بی بدیل آنها در حوزه فروش اشاره نموده و توصیه های کاربردی و عملی جهت برخورداری کسب و کارهای نوپا از ظرفیت های لوگو و برندسازی جهت تقویت فروش و ماندگاری در بازار ارائه نمود. در ادامه نیز به مزیت های نسبی مغفول مانده ابرکوه در زمینه های کشاورزی و معادن پرداخت و به سوالات حاضرین پاسخ داد.
در این برنامه خانم مهندس فلاحزاده عضو شورای شهر ابرکوه، عارفی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش، برزگر مدیر کتابخانه های عمومی ، چاکرالحسینی مدیر پژوهشسرای دانش آموزی شهید میربقایی و قیومی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه حضور داشتند.
این سمینار به همت مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه و با همراهی فرمانداری ابرکوه، آموزشکده فنی شریف ابرکوه و اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه و پژوهشسرای دانش آموزی شهید میربقایی با هدف آموزش مخاطبین و کمک به راهبری و موفقیت کسب و کارهای نوپا برگزار شده بود.
لازم به ذکر است پویش به سوی فردا متشکل از افراد کارشناس علاقه مند به کتاب، گفتگو، تعالی فردی و توسعه شهر است که نسبت به برگزاری جلسات آموزشی، فرهنگ سازی در حوزه های مختلف با استفاده از نخبگان مهاجر شهر و به منظور تولید محتوای علمی در راستای ساختن فردایی بهتر تلاش می کند.
انتهای پیام/ص*