رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در جریان سفر خود به بهاباد با حضور در منزل پدر دانشجوی شهید امیر حسین قربانی بهابادی با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش صبح ساباط؛ محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در جریان این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دانشجو خصوصا دانشجوی شهید امیر حسین قربانی با بیان اینکه امروز دنیای اسلام مرهون مجاهدت شهدا و ایثار ایثارگران است و این هیچگاه از حافظه تاریخ پاک نمی‌شوداظهارداشت: خانواده شهدا مایه اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستند.

ودهقانی اشکذری با بیان اینکه آسایش و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهدا است افزود: خانواده‌های شهدا ولی نعمتان ما در انقلاب هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با تاکید بر اینکه خانواده‌های شهدا مثل کوه استوار هستند و متزلزل نشده‌اند، گفت: این عزیزان همواره پیرو انقلاب و رهبری بوده و قوت قلبی برای مردم هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهدای زیادی در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیده اند اظهار داشت: تمام این شهدا در دامن پاک مادرانی نجیب و صبور پرورش یافته اند.

وی  افزود: بی شک کسانی که به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند از طرف خداوند متعال انتخاب می‌شوند، این شهدا هستند که در روز محشر همه ما را شفاعت خواهند کرد و اقتدار روزافزون کشور مرهون خون با برکت شهدا بوده و همین اقتدار، چشم دشمنان را کور کرده است.

شایان ذکر است؛ در این دیدار پدر و مادر دانشجوی شهید امیر حسین قربانی از خصوصیات اخلاقی وفردی این شهید بزرگوار گفتند و خاطراتی نیز از این شهید برای حاضرین بیان داشتند.

دانشجوی شهید امیر حسین قربانی بهابادی بر ااثر حادثه سقوط هواپیمای اوکراین در ۱۸ دیماه ۱۳۹۸ به درجه رفیع شهادت نائل گشت.