معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با اشاره به اینکه بانکداری قرض الحسنه باید در بخش مناسب خود اجرا شود؛ اظهار داشت: تنها صنعتی که ارزش افزوده های چند صد درصدی دارد، حوزه‌ علم و فناوری است.

به گزارش صبح ساباط؛ روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون رئیس جمهور در مراسم انعقاد تفاهم همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای تامین مالی و حمایت از ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور با تأکید بر اینکه بانکداری قرض الحسنه باید در بخش مناسب خود اجرا شود، اظهار داشت: یکی از بخش های که بانکداری قرض الحسنه باید در آن اجراشود، بخش دانش بنیان است و این مهم یکی از راهبردهای توسعه اقتصاد دانش بنیان است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در ادامه گفت: جریان خوب حمایتی که در سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین برقرار است طلیعه یک اتفاق ارزشمند و حرکت بزرگ است.

معاون رئیس جمهور در ادامه افزود: تنها صنعتی که ارزش افزوده های چند صد درصدی دارد، حوزه‌ علم و فناوری است.

دهقانی فیروز آبادی تاکید کرد: برنامه ریزی بانک قرض الحسنه مهر ایران با‌ کمک پارک پردیس پرداخت ۲۰۰ فقره وام قرض الحسنه در این پارک است ضمن اینکه ۸۰۰ فقره نیز به شرکت های دانش بنیان و فناور دیگر تخصیص می‌یابد.