صدرالدین از هنرمندان کشورمان بوشهری تبار و زاده شیراز است.

به گزارش صبح ساباط؛ عباس صدرالدین از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر و تهیه‌کننده و سال ۱۳۵۴ در شیراز متولد شد ولی اصالتا بوشهری است.

صدرالدین تحصیلات خود را در زمینه‌ بازیگری تا مقطع لیسانس در بوشهر گذراند و سپس برای کار به تهران می‌رود.

وی در رادیو و تلویزیون فعالیت داشته و به مدت ۱۱ سال مدرس صدا سیمای تهران بوده است.

این هنرمند همچنین در شرکت نفت تهران و در زمینه‌ فرهنگ و هنر مشغول به فعالیت می شود و در کنار آن تئاتر را نیز دنبال می‌کند.

صدرالدین که علاقمند به ساز ویولن، طبیعت گردی و فوتبال است فارغ‌ التحصیل دوره بازیگری از آموزشگاه آزاد سینمایی مکتب کمدی ایران ( ابراهیم وحید زاده) و مدرس انیمیشن و تولید برنامه تلویزیونی (بازیگری) هنرستان صدا و سیما تهران (۱۱سال) در کارنامه خود دارد.

وی که مدرک بازیگری سینما آکادمی قرمز را با شاگردی استاد حمید نعمت الله اخذ نموده است؛ در کارهای تصویری متعددی از جمله سریال تا غروب تهیه کننده و کارگردان محمد بنایی شبکه دو سیما، بازی در سریال زیرخاکی۳ کارگردان جلیل سامان سال ۱۴۰۰ نقش آفرینی کرده است.

در کارنامه هنری صدرالدین همچنین همکاری با صداوسیمای مرکز فارس، حضور در برنامه های محکمه دوستی ها، کلید، بازی در جنگ دلگشا، باجناق ها، همکاری با صداوسیمای مرکز یزد، نقس آفرینی در در برنامه های ماجرای ازدواج من، شادان و پدربزرگ به تهیه کندگی و کارگردانی عباس گلرسان، بازی در چندین فیلم کوتاه، بازی در فیلم نیمه بلند ما چقدر فقیریم کارگردان سینا قاجار به چشم می خورد.

همچنین تهیه کننده‌ فیلم کوتاه سینمایی ۶۸، بازی در سریال مارماهی کارگردان محمود معظمی ، سال ۱۴۰۰ و سریال خداداد ۱۴۰۱ کارگردان علی غفاری از جمله افتخارات این هنرمند می باشد.