استاندار یزد با بیان اینکه امنیت و ارامش بستر و پایه هر گونه پیشرفت است از تلاش های شبانه روزی نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی استان یزد در تامین امنیت عمومی تجلیل کرد.

به گزارش صبح ساباط؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهران فاطمی در آئین تجلیل از نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی استان یزد بستر هر توسعه و پیشرفت را امنیت و آرامش دانست و گفت: موید این موضوع فرمایش «نعمتان مجهولتان، الصحه والامان: دو نعمت مجهولند، سلامتی و امنیت» که در سال های اخیر اهمیت و عظمت این دو نعمت بر همگان روشن شده است.
وی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز ماست، اظهارداشت: هر فرد ممکن است نقطه نظرات و دیدگاه های متفاوتی داشته و نسبت به برخی از مسائل اعتراضاتی داشته باشد که این موارد شنیده و حتما مورد رسیدگی قرار می گیرد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: تبدیل اعتراض به اغتشاش و ناآرامی و تخریب اموال عمومی و تضعیف منافع ملی، به هیچ عنوان پذیرفتنی نبوده و خط قرمز نظام است.
فاطمی در ادامه از تلاش های شبانه روزی نیروهای مقتدر نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور جهت ایجاد امنیت پایدار و آرامش در کشور؛ در طول سالیان اخیر قدردانی کرد و افزود:  مردم ما قدردان این غیور مردان و پشتیبان آن ها هستند.
وی در پایان با بیان اینکه امنیت کشور مرهون خون شهدا و تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی است، گفت: مردم ما هیچ میدانی به ضد انقلاب ها، منافقین، سلطنت طلب ها و بدخواهان این ملت نخواهند داد.