رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از آغاز ثبت نام رانندگان سرویس مدارس در یزد خبر داد.

مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار صبح ساباط؛ از آغاز ثبت نام رانندگان سرویس مدارس در یزد خبر داد و گفت: رانندگان متقاضی علاوه بر ثبت نام در سامانه سپند باید به سازمان حمل و نقل مراجعه کرده و مدارک لازم از طریق مراجع امنیتی را ارائه دهند تا پس از تائید صلاحیت مشغول فعالیت شوند.

وی اضافه کرد: امسال دولت سهمیه بنزینی ویژه ای نیز برای رانندگان سرویس در نظر گرفته است.

فعالی در رابطه با نرخ سرویس مدارس هم ابراز داشت:  نرخ سرویس ها  پس از مشخص شدن در کارگروه ماده ۱۸ ابلاغ می شود که برای امسال با حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش نرخ موافقت شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اضافه کرد: هزینه سرویس مدارس در چند نوبت و براساس مسافت است  که برای مسافت‌های کم ۳۵ درصد و برای بیشتر  تا ۴۰ درصد افزایش نرخ خواهد داشت.

فعالی با بیان اینکه  والدین باید  در مدارس ثبت نام سرویس را انجام دهند ابراز داشت: والدبن درصورت بروز مشکل باید  به آموزش و پرورش مراجعه کنند،

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از ثبت نام‌ رانندگان تا ۱۵ شهریور ماه، لیست رانندگان و شرکت‌ها در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا سرویس مدارس پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا بار دیگر کار خود را آغاز کنند.

  • نویسنده : حیران