فرماندار شهرستان خاتم به مناسبت هفته دولت در جمع اصحاب رسانه استان حضور یافت و از  خسارت 47میلیارد تومان سیل به این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح ساباط؛ علی اکبریان فرماندار شهرستان خاتم به مناسبت هفته دولت در جمع اصحاب رسانه استان حضور یافت و از  خسارت ۴۷میلیارد تومان  سیل به این شهرستان خبر داد و گفت:  این شهرستان دارای ۱۸ هزار هکتار کشت باغی و ۱۰ هزار هکتار زمینهای زراعی و ۱۰۲ رشته قنات و ۲۱ چشمه آب است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  در هفته دولت ۷۶ طرح ترکیبی از طرح‌های نیمه تمام، در دستور کار و آماده افتتاح است ابراز داشت:  ۳۶ طرح با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال به عنوان شاخص در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار خاتم از طراحی سایت ۳۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: شرایط را به گونه ای فراهم کردیم تا یک سوم افراد تایید شده آورده خود را واریز کنند.

اکبریان  با اشاره به توسعه نامتوازن شهرستان های استان یزد گفت:  شهرستان هرات مظلوم ترین قربانی نامتوازن شهرستان های استان است.

فرماندار خاتم در پایان با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان اجازه ورود بیش از حد صنایع پرآبخواه را به شهرستان نخواهیم داد گفت:  وجود صنایع در حد حداقل ها برای شهرستان لازم است واین موضوع را با جدیت پیگیری می کنیم.

  • نویسنده : حیران