معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت: به دنبال ارتقای دفاتر کارگزاری به دفاتر الکترونیکی خدمات شهرداری هستیم تا بتوانیم خدمات مورد نیاز را از طریق این دفاتر به مردم ارائه دهیم.

به گزارش صبح ساباط، محمدمهدی شرافت معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری؛ ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات غیرحضوری را از جمله رویکردهای جدی این دوره مدیریت شهری در یزد برشمرد و گفت: در حال حاضر بالغ بر ۵۰ درصد خدمات شهرداری یزد به صورت غیرحضوری و مابقی توسط دفاتر کارگزاری به صورت حضوری ارائه می شود

وی با اشاره به این مطلب که میزان ارائه خدمات غیرحضوری شهرداری یزد در سال گذشته ۳۴درصد بوده که خوشبختانه در حال افزایش است ابراز داشت: در حال حاضر تمامی خدمات شهرداری در سامانه شهروند سپاری ارائه می شود که مردم می‌توانند در زمینه ساخت و ساز در منزل و بدون مراجعه به دفاتر کارگزاری درخواست های خود از جمله صدور پروانه را به ثبت برسانند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد تصریح کرد: خدمات مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ تا پایان سال به دفاتر کارگزاری شهرداری واگذار می شود البته به دنبال ارتقای دفاتر کارگزاری به دفاتر الکترونیکی خدمات شهرداری هستیم تا بتوانیم خدمات مورد نیاز را از طریق این دفاتر به مردم ارائه دهیم.

  • نویسنده : حیران