جانشین فرمانده کل سپاه تفکر و روحیه جهادی لازمه پیشبرد امور مدیران در انقلاب اسلامی است ابراز داشت: مسئولان بدانند در برابر خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم مسئولند.

به گزارش صبح ساباط؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که مسئولیت در نظام اسلامی مسئولیتی آخرتی است، گفت: مدیران باید مسئولیت خود فرصتی برای عاقبت بخیری در آخرت بدانند.

وی با اشاره به این مطلب که تفکر و روحیه جهادی لازمه پیشبرد امور مدیران در انقلاب اسلامی است ابراز داشت: مسئولان بدانند در برابر خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم مسئولند.

جانشین فرمانده کل سپاه  در ادامه به ویژگی های معنوی مردم استان یزد اشاره کرد و گفت: سطح انتظار از مدیران ارشد استان یزد بالاتر از دیگر استان‌های کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، اظهار کرد:‌ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام روئسای جمهور و کارشناسان اقتصادی معتقد بودند که برای اصلاح نظام اقتصادی این مهم باید انجام شود.

جانشین فرمانده کل سپاه ملاحضات دنیوی و نداشتن توان اجرایی لازم را از جمله دلایل زیربار نرفتن دولت‌های قبلی در بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و اصلاح یارانه ها عنوان و تصریح کرد: دولت سیزدهم برای توسعه اقتصادی کشور با توکل به خدا زیربار این مهم رفته است.

سردار فدوی تاکید کرد: تمام کشورهایی که دارای اقتصادی پیشرفته هستند این فرمول را به درستی اجرا کردند.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای عظیم ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: توان ظرفیت‌های داخلی نشان داده که می‌توانیم در بحث مدیریت اقتصادی کشور هم دستاوردهای زیادی داشته باشیم،‌ پس این مهم باید در باور تک تک مسئولان و اقشار مختلف مردم نهادینه شود